Skip to content
Increase font size Decrease font size Default font size

Jánoshalmi Kistérségi Egészségügyi Központ Nonprofit Közhasznú Kft.

Házirend

1. Az Egészségügyi Központ nyitva tartása, rendelkezésre állása

Hétfőtől péntekig 7-órától 20-óráig. Éjjel és munkaszüneti napokon beteg előjegyzési ügyelet és betegfogadás nincs.
Az Egészségügyi Központ központi telefonszáma: 06 77 502 950, 06 77 502 960.

2. A Dolgozókra vonatkozó szabályok

A foglalkoztatott munkatársak kötelesek a számukra előírt munkaidőben pontosan és munkára kész állapotban megjelenni. A váratlanul felmerülő, a munka felvételét akadályozó eseményt / betegség, egyéb / a munkatársak kötelesek aznap telefonon bejelenteni az intézetvezető főnővérnél. A munkavégzés ideje alatt az Egészségügyi Központ által biztosított védőruha, és a név és beosztást tartalmazó kitűző viselése kötelező. Az egyes munkakörökre a munkavédelem által előírt védőfelszerelés viselése kötelező. A dolgozók kötelesek munkahelyüket még időszakos távollét esetén is bezárni. Az esetleges személyzet nélkül és nyitva maradt rendeléseken lévő értéktárgyakért – a rendelő tulajdonát képezők esetében is - a rendelőben dolgozó munkatársak anyagi és fegyelmi felelősséggel tartoznak.

3. Szakrendelések rendelési ideje

A következő linken elérhetőek: http://www.janoshalma-rendelo.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=27

4. Ügyeletek (sürgős esetek számára)

Ügyelet: 6440 Jánoshalma, Arany János utca 13. Telefon: 06 77 401 088
Igénybe vehető: munkanapokon . 17 órától – 7 óráig, hétvégén és munkaszüneti napokon a megelőző munkanap 17 órától az első munkanap 7 óráig.

5. Betegelőjegyzés

Munkanapokon 13 órás szolgálatot lát el. Munkanapokon a telefonközpont kezelése, a betegek személyes irányítása. A betegelőjegyzés szolgálati helyét csak szolgálati okból és helyettes biztosítása mellett hagyhatja el. A videokamera rendszer segítségével az épület közösségi terein (folyosók, lépcsők, alagsor) történő események megfigyelése, szükség esetén intézkedés megtétele. Rendkívüli esemény esetén a recepciós a Központ gondnokát, gazdasági menedzserét, az intézetvezető főnővért értesíti. Az esetleg szükségessé váló intézkedéseket (tűzoltóság vagy rendőrség riasztása) azonnal megteszi.

6. A betegek vizsgálatra jelentkezése

Vizsgálatra jelentkezés a személyi igazolvány és a TAJ kártya, valamint a beutalóköteles rendelések esetén- a beutaló- leadásával történik a Központi Betegelőjegyzésen. A kötelező egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény és a végrehajtására kiadott 217/1997. (XII. 1.) kormányrendelet alapján a járóbeteg szakellátásban beutaló nélkül igénybe vehető szakrendelések a következők:

http://www.janoshalma-rendelo.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=94&Itemid=188

Az Egészségügyi Központ szakrendelései betegelőjegyzési rendszerben működnek, ezért a rendelések igénybevétele esetén előzetes időpont kérése szükséges. A vizsgálatra jelentkezők behívása az előjegyzés szerint történik, kivéve az akut ellátást igénylő betegeket. A vizsgálatokra soronkívüliséget kisgyermekkel érkezők illetve az egészségügyi dolgozók részére tudunk biztosítani.

7. Külföldi állampolgárok és magyar biztosítással nem rendelkezők felvétele

Személyazonosságot, állampolgárságot, a Magyarországon is érvényes biztosítást igazoló iratok bemutatásával. Fizetésköteles betegek a "Térítési díj Szabályzatot" az ellátást végző rendelésen megtekinthetik. A rendelésen kiállított számlával a pénztári órák alatt a Pénztárban, azon túl a kijelölt szakrendelésen történik a díj kiegyenlítése. Fizetésköteles betegek a térítési szabályzatot az ellátást végző rendelésen és a betegelőjegyzésen is megtekinthetik.

8. Betegek várakozása

Az épület minden szintjén kellő számú ülőhely, valamint nemek szerinti WC helyiség áll rendelkezésre. A mosdó mozgássérültek részére könnyen megközelíthető, mindkét betegellátási szinten megtalálható. Az emeleti várótérben ital- és ételautomata működik. A betegek és a dolgozók az épület egész területén gondosan ügyeljenek a tisztaságra. Az épület egész területén tilos a dohányzás!

9.Takarítás

Rendszeres takarítás munkanapokon 7 - 20 óra között folyamatosan történik.

10.Panasz, illetve észrevételi lehetőség

Panaszkönyv a betegelőjegyzési pultnál rendelkezésre áll. Az intézményvezető főnővér az irodán készséggel áll rendelkezésre munkanapokon 7-órától 15–óráig. A területi Betegjogi Képviselő (előzetes időpont egyeztetéssel) dr. Sümegi Annamária Ügyfélfogadási idő: minden hónap utolsó szerdáján 9 órakor a 117-es rendelőben. Telefon: 06 20 489 95 35

Az irodai pénztár nyitva tartása: hétfőtől – péntekig: 8-órától 17-óráig. Az Egészségügyi Központ II. emeleti személyzeti helyiségeiben csak az ott dolgozók, illetve az irodában a hivatalos ügyben odaérkezők tartózkodhatnak.

11. Textilraktár, textília csere

Szennyes textília leadás: hétfő 11-óráig. Tiszta textília átvétel: hétfő: 13-14 óra.

12. Anyagvételezés, gyógyszerigénylés

Az anyagok igénylése havi rendszerben történik, az intézetvezető főnővér részére miden hónap 20-ig leadott szakrendelésenkénti igénylés alapján. Gyógyszerigénylés: havi rendszerben történik, az intézetvezető főnővér részére miden hónap 20-ig leadott szakrendelésenkénti igénylés alapján. Egyedi igények: a pénzügyi menedzsernek írásban benyújtott igénylés alapján, a rendelkezésre álló keretek függvényében.

13. Műszaki problémák megoldása

Karbantartási, kis-javítási munkaigénylések bejelentése személyesen a gondnoknak leadva. Saját erővel megoldható javítások lehetőség szerinti legrövidebb időn belül elvégzésre kerülnek/ anyagbeszerzés idő igénye/a külső szakember, illetve cégek igénybevételi igénye, a működőképesség biztosítása, a rendelkezésre álló keretek szerint.

14. Fűtési szolgáltatás rendje

A fűtési szezon október 15-től április 15-ig tart. Rendkívüli időjárás esetén az ügyvezető igazgató fűtést engedélyezhet. A rendelőben a meleg víz szolgáltatás folyamatos.

15. Dohányzásra vonatkozó szabályok.

Az Intézet egész épületében tilos a dohányzás! Dohányozni csak az épület gazdasági bejáratánál, az utcai részen lehet.




Jánoshalma, 2010. december 01.
dr. Horváth Endre ügyvezető igazgató